środa, 11 kwietnia 2012

Głośnik do iPhone`a jak dla mnie ekologiczny

Silikonowy Głośnik IPHONE HORN

Ludzie zasadniczo dzielą się na tych kochających wszystko z pod znaku jabłka i pozostałych
Ja jestem w pierwszej grupie, mało tego lubię gadżety zwłaszcza te eko.
Z lekkim dystansem podchodziłem ciekawego rozwiązania jakim jest głośnik do iPhon`a.
Na pierwszy rzut oka wygląda jak pomniejszony element patefonu z przed stu lat.
Dziwne śmieszne i niedorzeczne jak coś nie na prąd może mi pomóc słuchać głośniej muzyki?!
Sprzedawca napisał, że wzmacnia dźwięk 2,5 razy. Oglądnąłem film na You Tube i kupiłem. Faktycznie działa! Różnica jest znacząca, może jakość dźwięku nie powala na kolana ale jest lepszy niż ten z głośnika telefonu.
Przeżył nawet kilku godzinną obróbkę trzema zębami mojej córki. Otwory są przemyślane więc jest możliwość równoczesnego ładowania.

Polecam  bo 

faktycznie działa
można zabrać go do kieszeni
nie popęka
nie połamie się
nie zamoknie 
dziecko nie zniszczy
nie potrzeba baterii, kabli itp itd
w sytuacjach ekstremalnych może służyć jako lejek.
 



Telefon może leżeć na boczku...






Może stać ...

1 komentarz: