czwartek, 23 lutego 2012

Nowe życie starych książek cz.2

Druga część recyklingu starej książki:

Co zrobi z wnętrzem książki?  Nie trzeba jej palić, recykling nigdy nie zawodzi i zawsze znajdzie się jakiś pomysł. Tak i w tym przypadku, łatwo zauważyć, że plik kartek wykazuje sporą sztywność , a skoro już mam kuferek na masywną biżuterie, to może teraz coś drobnego na mniejsze błyskotki.


Papierowa szkatułka tylko wydaje się mało solidna.
Plik kartek przycięłam tak, aby  uformować z nich kwadratowy pojemniczek. Skleiłam kanty taśmą klejącą.  Ciekawy wzór nadały naklejone na wierzch niesymetryczne kawałki stron, aby nie było widać całości tekstu.
Nieco większe kartki posłużyły mi jako wieko.

Jak klej wysechł całość stała się sztywna i foremna. Gotowe. Ja przechowuje w niej nici.
Mam nadziej, że i wam się podoba!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz